סה"כ צפיות בדף

יום ראשון, 12 ביולי 2015

להעמיד את קצין המישטרה האחראי לדין ,על הריגת אסף רז ז"ל .



אני באותו "סרט" בקשר למותו של בני אסף רז ז"ל בשנדרס בידי קצין משטרה בשם עלי עקילה מכפר כנא. גם את התיק שלנו טייחו ואת הקצין שחררו לחופשי להנות מחייו בעוד אנו דועכים....הצילו !!!!


קצין משטרה ביצע פרסה בכביש ללא איתות וללא הסתכלות במראותהוכח ע"י שחזור התאונה. בני, אסף רז, רכב באופנועו אחריו....בני נהרג!!! השוטר לא היה לבד- היתה איתו עוד מכונית משטרתית עם עוד קצין משטרה. הם היו שני קציני משטרה חיים ושקרנים אל מול בן צדיק ישר וטהור- מת!ואתם יודעים מה? סגרו את התיק "מחוסר ראיות". לשני קציני המשטרה לא היו ראיות....הם היו כמו "שלושת הקופים": אחד לא מדבר, השני לא שומע והשלישי לא רואה....בוחני התנועה והפרקליטת שיתפו פעולה עם "קופים" אלו. כנסו בלינק הבא לעצומה שפתחתי בנושא זה: 

http://www.atzuma.co.il/petition/yaffaraz/1/0/23/

המאבק בטרור ובשחיתות המשטרתית - הצטרפו עכשיוhttp://www.facebook.com/group.php?gid=103896716307473&ref=mf

אסף רז ז"ל

בני , אסף רז, בן מושב שעל שברמת הגולן , נהרג בתאונת דרכים בה היה מעורב קצין משטרה שביצע פניית פרסה בכביש, מבלי לבדוק אם הדרך פנויה ומבלי להבחין בבני שהיה אחריו . 

מזה למעלה משנה וחצי אני מנהלת "רומן" עם משטרת ישראל ועם הפרקליטות במטרה להגיש כתב אישום כנגד אותו קצין משטרה - אך ללא הועיל !!!

התואנה : חוסר ראיות !!!!!

תיק החקירה המשטרתית הוכן באופן לא יסודי ( במקרה?) ואף על פי כן, העדויות שכן מצויות בו, בהחלט מאפשרות הגשת כתב אישום.

שכרתי בוחן תנועה פרטי מטעמי, שביצע את העבודה שהייתה אמורה לבצע המשטרה, ועם מסמכיו, המעידים באופן הברור על רשלנותו של השוטר, הגשתי כתב ערעור.

התיק נסגר מ.........חוסר ראיות !!!!

יצאתי לתקשורת עם כתבה בחדשות ערוץ 10, עם ראיון ברדיו צפון, עם כתבה בידיעות אחרונות, ועוד הרבה כתבות בעיתונות המקומית בגולן - שלא הועילו עד כה על פי מבחן התוצאה.

התנהלות זו של מוסדות המדינה אל מול המשפחות השכולות גובלת בשערורייה...בזלזול....ואולי בשחיתות ( מדובר בקצין משטרה - אתם זוכרים?)

אני לא היחידה. כמוני יש עוד אלפי משפחות שכולות בארץ הנאבקות למען מטרה צודקת זו - שיהיה משפט ובו תיבדקנה נסיבות התאונות ותהא תוצאת המשפטים אשר תהא.....ולו יהיה משפט ! ולו יינתן כבוד אחרון למת...

מיום הקמת המדינה ועד היום "נרצחו" בכבישי הארץ למעלה מ- 30,000 איש. אני יודעת שמספר עצום זה יוצר תגובה הפוכה – אדישות.... בשל חוסר יכולת לעכל את עוצמת האסון ומימדיו. סיפורו של ההרוג הבודד, כמו גם, סיפור כאבם של יקיריו הנותרים בחיים יבדל"א, יכולים להמחיש ביתר שאת את עוצמת המכה הלא מחויבת המציאות הזו שקוראים לה : תאונת דרכים. לכן בחרתי לספר בכמה מילים על בני אסף, על אובדן יקר וכאב חובק עולם.

אסף היה איש חינוך. בן 26 וחצי במותו. שימש כרכז הנוער של רמת הגולן . נער ערכי ומוסרי ברמות גבוהות ביותר. למד פילוסופיה אומנות ומוסיקה לתואר ראשון. היה צייר אומן ענק... ניגן בכל כלי המוסיקה הקיימים ואף הלחין לא מעט. כבוגר קורס צילום מודיעיני במסגרת הצבא, הפך לימים גם לצלם חובב. ספורטאי בעל הישגים גבוהים ברמה ארצית בעיקר בריצות ארוכות. השתחרר משירות סדיר כלוחם בסיירת צנחנים, שבמסגרתה נלחם גם במלחמת לבנון השנייה. איש של נתינה ואהבה לזולת. בחייו הקצרים הספיק להקים מספר מפעלי חסד בגולן, הקים קבוצת נוער משולבת של דתיים וחילוניים, ואף אימץ בעזרת בני הנוער אותם חינך, את בית התמחוי של קריית שמונה. היה אהוב מאד על כולם ובכל אשר פנה..........

ואנו לא יודעים מנוח לנפשנו מיום מותו המיותר...............

למעשה, מותו קובע את סדר יומנו, חסרונו הוא המודגש בחיינו ולא כל ה"יש" היפה האחר שעדיין יש לנו ( ילדים, נכדים, חברים). דומה הדבר לקטוע יד, העסוק במחשבות על היד שאיננה ולא על היד שישנה......

אנו, בעיקר ההורים, בבחינת חיים-מתים. אנו חיים כיוון שאיננו מתים......

חשבנו שקיומו של משפט לברור נסיבות התאונה, יהא בו כדי למצוא מעט נחמה עבורנו, כמו גם עבור כל המשפחות השכולות. חשבנו שקיומו של משפט חיוני ביותר למלחמה בתאונות הדרכים בבחינת " למען יראו וייראו".

אני, בשם כל משפחות הנספים בכבישים, מבקשת למחות כנגד האטימות שמפגינה פרקליטות המדינה אל מול כל משפחות "נרצחי הכבישים", אל מול אובדננו היקר מכול כמו גם אובדן המשאב היקר ביותר למדינה : אנו !!

למעשה, המדינה מפסידה פעמיים בכך שאינה נוקטת עמדה חריפה ונוקשה בנידון: פעם היא מפסידה את האנשים היקרים שעוד יכלו לתרום רבות......ופעם נוספת היא מפסידה אותנו, את הנותרים, בכך שהיא גורמת לנו לכעוס עליה, לזלזל בה, לא לכבד את מוסדותיה ולעיתים קרובות, גם להשמיץ את דרך התנהלותה. כמה חבל !!!!! כי היינו רוצים את המדינה שהייתה לנו פעם, זו שהיינו גאים בה, זו שלמראה הנפת דגלה בכינו מרוב התרגשות, מעצמת החוויה............... לצערי, אותי המדינה כבר הפסידה.....אך את האחרים אפשר עוד להציל..........

מבקשת אני את תמיכתם במאבק צודק זה, על ידי חתימה על עצומה זו.

היענותכם תיתן לנו כוח להמשיך במאבק עד לשיפור פני הדברים.

פרטים נוספים אודות אסף בננו ניתן למצוא באתר האינטרנט שהוקם לזכרו בכתובת :

www.asafraz.com

פרטים נוספים אודות שאר הנספים, לא צריך להתאמץ כדי למצוא אותם – יום יום הם בכותרות......אם בדמות דיווח על עוד הרוגים, ואם בדמות דיווח על עוד "רוצחי כבישים" ששוחררו "מחוסר ראיות" או כל טיעון הזוי אחר דומה לו.

אנא, עזרו לנו, ובלבד שלא יתקיים הכתוב : " הוי בונה ביתו בלא צדק, ועליותיו בלא משפט, ברעהו יעבוד חינם, ופועלו לא ייתן לו..." ( ירמיהו, כ"ב , י"ג) ועד בקשה - אני מחפשת משפחות נוספות שתהיינה מוכנות להחשף בתוכנית טלויזיה שתוקדש לנושא זה. נא להפנות את הבעת הרצון אלי למייל : yaffaraz7@walla.com או לנייד : 0548172240

בברכת הצלחה לנו ולמדינה

יפה רז

מושב שעל

ד.נ. רמת הגולן 12420

  • אילן גיל‎ likes this.

  • Nimrod Boker
    לא יאומן כי יסופר!!! אסף היה בחור מדהים, נשמה טובה מהנדירים. מסוג הבחורים שאני פוגש רק במילואים. שם נמצאת המסננת של החברה הישראלית. נלחמתי לצידו ב- 2006, בצוות אחר באותה פלוגה. כל פעם שראיתי אותו שם היה נהיה לי שמח. כאופנוען וותיק,] נחרדתי לןשמוע על רציחתו בידי חלאת אדם. משמיים תנוחמו, ומשמים ינקו דמו. תהיו חזקים, נמרוד.



http://www.anashimbeadom.org/?p=1130

http://israblog.nana10.co.il/blogread.asp?blog=272685&blogcode=9154154








דו"ח הבוחן המשטרתי.



אין תגובות: