סה"כ צפיות בדף

יום שישי, 10 ביולי 2015

גלעד ארדן בירושלים - לא אאפשר דריסת רגל לרשות הפלסטינית בישראל

ארדן עושה סדר

השר לביטחון פנים אוסר כל פעילות של ערוץ התקשורת "פלסטין 48" ומסביר: "לא אאפשר דריסת רגל לרשות הפלסטינית בישראל".


גלעד ארדן

השר לביטחון פנים, גלעד ארדן (הליכוד), חתם הערב (חמישי) על צו האוסר כל פעילות של ערוץ התקשורת ״פלסטין 48״ בשטח ישראל.

השר חתם על הצו מתוקף סמכותו בחוק, לאחר שהובא לידיעתו כי הערוץ פועל בחסות מלאה של רשות הפלסטינית בתוך שטחי מדינת ישראל ובלי היתר בכתב, כנדרש על פי חוק יישום הסכם הביניים בדבר הגדה המערבית ורצועת עזה (הגבלת פעילות) התשנ״ה -1994.

על פי הצו, שתוקפו לשישה חודשים, לא תתאפשר פעילותו של ערוץ "פלסטין 48" בכל מקום בתחומי המדינה.​
נציין כי הערוץ, ששייך לטלוויזיה הפלסטינית, מקבל בשלב זה שירות ממשרד הפקה בצפון והשידורים נקלטים על ידי צלחות לוויין שנפוצות בקרב המגזר הערבי. 

http://www.inn.co.il/News/News.aspx/302038   


כבר כמה שנים שהפלג הצפוני של התנועה האסלאמית מפעיל בהר הבית את ה''מוראביטון '' וה''מוראביטאת '' במטרה להטיל אימה ולהפריע ליהודים שרוצים לבקר בהר.
כמו שאתם מבינים, לא מדובר בתנועה שדוגלת בחופש פולחן, אלא בקבוצה של פעילים קיצוניים, ממומנים ומוכוונים מלמעלה שמגיעים יום יום להר הבית בכדי להצר את צעדיהם של היהודים המבקרים בהר.
הפעילות והפעילים האלה מקבלים כספים מהתנועה האסלאמית (ומעוד גורמים) על פעילותם, מקללים, מגדפים ואפילו חוסמים ומכים לעיתים מבקרים ושוטרים ששומרים על הסדר.
לצערי, הגשת כתבי אישום כנגד עבריינים אלה לא הוכחה כיעילה, ולכן החלטתי לעשות כל שביכולתי בכדי להוציא את הארגונים המסוכנים האלה מחוץ לחוק.
פניתי היום לשר הביטחון וביקשתי שיפעיל את סמכותו ויכריז על ה''מוראביטון'' ועל ה''מוראביטאת'' כ''התאחדות בלתי מותרת''. הכרזה כזו, אשר יש לה את כל הצידוקים החוקיים, תאפשר למשטרה ולכוחות הביטחון לטפל בתנועות אלה בדרכים רחבות ומועילות הרבה יותר.
אמשיך לפעול כמיטב יכולתי כדי לשמור על חופש גישה ותנועה ליהודים בהר הבית.

אין תגובות: