סה"כ צפיות בדף

יום רביעי, 22 ביולי 2015

האיראנים מחכים לאימאם הנעלם, ומה איתנו ? !!!

תזכורת לנכתב בילקוט שמעוני לשנה שבה נגלה מלך המשיח "וחוזר מלך פרס ומחריב את כל העולם": חמינאי הסביר בעבר כי הנשק הגרעיני רק יקדם את המהפיכה ואפילו את בואו של האימאם הנעלם המהאדי, האימאם ה-12 מבשר הגאולה!

 לפני בערך 700 שנים נכתב בילקוט שמעוני על השנה שבה נגלה מלך המשיח:

אומות העולם: מתגרות זו בזו...
מלך פרס: (איראן): מתגרה במלך ערבי (ערב הסעודית)...
וחוזר מלך פרס: ומחריב את כל העולם...
ה' אומר לבני ישראל: אל תתיראו, הגיע זמן גאולתכם!...

א"ר יצחק שנה שמלך המשיח נגלה בו כל מלכי אומות העולם מתגרים זה בזהמלך פרס מתגרה במלך ערבי והולך מלך ערבי לארם ליטול עצה מהם וחוזר מלך פרס ומחריב את כל העולם וכל אומות העולם מתרעשים ומתבהלים ונופלים על פניהם ויאחוז אותם צירים כצירי יולדה, וישראל מתרעשים ומתבהלים ואומר להיכן נבוא ונלך להיכן נבוא ונלך להיכן נבוא ונלך, ואומר להם בני אל תיראו כל מה שעשיתי לא עשיתי אלא בשבילכם מפני מה אתם מתיראים אל תיראו הגיע זמן גאולתכם
 (ילקוט שמעוני, ישעיהו ס')


"ישראל היום" 15.11.13 / י"ב כסלו


יצא המרצע? המנהיג העליון של איראן, האייתוללה עלי חמינאי, הודה היום כי מדיניות החוץ של ארצו נועדה להטעות את העולם, ביום בו נפתח סבב שיחות הגרעין השני בז'נבה.

"שנה שמלך המשיח נגלה":

המשיח יתגלה בשנה שבא יתרחשו הארועים הדרמטיים בין פרס ל"מלך ערבי" וכו', כלומר אנחנו בעצם נמצאים בעיצומם של ארועים שיביאו במהלך השנה הקרובה לגילוי המשיח!

הכרזת המשיח הולכת ומתקרבת!


צפון קוריאה, מדינה מקצה העולם, בעלת יכולת גרעינית מאיימת על ארה"ב והעולם בלי חשבון.
גם צפון קוריאה תצא נגד ישראל במסגרת מלחמות גוג ומגוג. 

המקובל הרב לוי סעדיה נחמני זצ"ל

המקובל הרב לוי סעדיה נחמני זצ"ל

המקובל הרב לוי סעדיה נחמני זצ"ל

להרצאה של הרב נחמני:


* הניסוי הגרעיני של צפון קוריאה: השוואה למלאי פצצות האטום והמימן שנמצאים בידי ישראל!
סין היא זו שעומדת מאחורי צפון קוריאה, הקשר לשנת הנחש הסינית

עדכוני ג' באדר ה'תשע"ג / 13.2.2013


שימו לב למהפיכות האחרונות בעולם הערבי תוניס, לוב, מצרים, סוריה, תימן וכו'. ה' יביא בהמשך מדינות אלו ואחרות למלחמה על ירושלים כפי שמופיע בנביא זכריה י"ב:

{א} מַשָּׂא דְבַר ה' עַל יִשְׂרָאֵל נְאֻם ה' נֹטֶה שָׁמַיִם וְיֹסֵד אָרֶץ וְיֹצֵר רוּחַ אָדָם בְּקִרְבּוֹ: {ב} הִנֵּה אָנֹכִי שָׂם אֶת יְרוּשָׁלִַם סַף רַעַל לְכָל הָעַמִּים סָבִיב וְגַם עַל יְהוּדָה יִהְיֶה בַמָּצוֹר עַל יְרוּשָׁלִָם: {ג} וְהָיָה בַיּוֹם הַהוּא אָשִׂים אֶת יְרוּשָׁלִַם אֶבֶן מַעֲמָסָה לְכָל הָעַמִּים כָּל עֹמְסֶיהָ שָׂרוֹט יִשָּׂרֵטוּ וְנֶאֶסְפוּ עָלֶיהָ כֹּל גּוֹיֵי הָאָרֶץ:
(זכריה, י"ב)

http://www.canarymission.org/

אין תגובות: